ul. Wóycickiego 1/3, budynek 14 01-938 Warszawa pokój 1408 e mail: i.skoczen@uksw.edu.pl
|
Zainteresowania badawcze
Psychologia rozwoju człowieka, w szczególności wpływ wczesnych doświadczeń na funkcjonowanie w obszarze emocjonalno-społecznym dzieci i młodzieży. Dynamika kształtowania się przywiązania, charakterystyka i formy przejawiania zachowań przywiązaniowych na różnych etapach życia.
Profil na Google Scholar znajduje się tutaj
Profil na Research Gate znajduje się tutaj
Aktualnie pełnione funkcje
Pozostałe informacje oraz przebieg kariery naukowej można pobrać tutaj
Dydaktyka | Publikacje | Projekty badawcze | Konferencje
|
Publikacje z Impact Factor
- Skoczeń, I. (2022). Family Relationships, Internalizing Problems, and Psychosocial Adjustment in Late Childhood and Early Adolescence: A Polish Perspective. The Journal of Genetic Psychology.
https://doi.org/10.1080/00221325.2022.2099242
- Kozminski, A. K., Baczyńska, A. K., Skoczeń, I., Korzynski, P. (2022). Towards leadership effectiveness: the role of leadership individual competencies and constraints. Introduction of the Bounded Leadership Model. Leadership & Organization Development Journal. Publikacja dostępna online. https://doi.org/10.1108/LODJ-04-2020-0157
- Skoczeń, I., Głogowska, K., Kamza, A., Włodarczyk, A. (2018). The Experiences in Close Relationships Scale-Revised Child version: Reliability and structural validity of the Polish adaptation. European Journal of Developmental Psychology. Advance online publication. DOI: 10.1080/17405629.2017.1422719
- Skoczeń, I., Rogoza, R., Maćkiewicz, M., Najderska, M., Cieciuch, J. (2018). Investigating the structural model of the Strengths and Difficulties Questionnaire. European Journal of Psychological Assessment, 34(5), 312-320. DOI: 10.1027/1015-5759/a000344
- Skoczeń, I., Rogoza, R., Rogoza, M., Ebesutani, C., Chorpita, B. (2017). Structure, reliability, measurement stability and construct validity of the Polish version of the Revised Child Anxiety and Depression Scale. Assessment, 1-12. DOI: 10.1177/1073191117711019
- Skoczeń, I., Cieciuch, J., Oud J. H. L., Welzen, K. (2015). Development and validation of Computerized Family Relation Test (CFRT) for children. Frontiers in Psychology, 6,1687. DOI: 10.3389/fpsyg.2015.0168
Rozdziały w książkach
- Skoczeń, I., Kurtyka-Chałas, J. (2018, w druku). Rodzinne uwarunkowania zaburzeń lękowych i depresyjnych dzieci w młodszym wieku szkolnym. W: E. Kwiatkowska, E. Śmiechowska-Petrovskij (red.), Dzieci z trudnościami emocjonalnymi i poznawczymi. Terapia i wspieranie. Warszawa: UKSW.
- Skoczeń, I., Cieciuch, J. (2012). Polish computerized short version of the The Nijmegen Family Relation Test (NFRT). W: D. Musial, E. Rydz (red.), The Psychology of Human Development - Selected Issues Vol. II (s. 61-78). Lublin: KUL.
- Skoczeń, I. (2011). O trudnościach w mówieniu, czytaniu i pisaniu - w biuletynach informacyjnych warszawskiego oddziału nr 1 PTD. W: W. Brejnak, E. Wolnicz-Pawłowska (red.), Dyslalia w polskiej teorii i praktyce logopedycznej: Logopedia a specjalne potrzeby edukacyjne w obliczu reformy szkolnej. Warszawa: UKSW.
|